miercuri, 28 ianuarie 2009

Blocaj

Blocaj. Blocaj in trafic, blocaj in mintea noastra, blocaj in sufletul nostru, totul este blocat, cel putin asta este senzatia pe care mi-o insufla oamenii din jurul meu si mediul inconjurator.
Ne-am blocat, ne-am impotmolit si nu stim ce sa facem sa iesim din starea asta. Eu m-am blocat in cuvinte, in romane. Le citesc si le amestec in minte. Proust, Malraux, Camus, Sartre, toti imi provoaca dezgust. Citesc si ma oripilez. Pe alocuri imi place ce citesc, dar cateodata nu inteleg. Pur si simplu ceea ce citesc nu vrea sa ramana intiparit in memoria de lunga durata, nici macar in cea de scurta durata, in nici un tip de memorie.
M-am impotmolit in cuvinte si in ganduri. As vrea sa spun atatea, sa scriu atatea. Analizez absolut tot, pana la cel mai mic detaliu si vreau ca analiza sa se concretizeze in cuvinte spuse altora.
Altii s-au impotmolit in idei, in stari, in sentimente, intr-un loc anume. S-au impotmolit din cauza altora, din caua mediului, din cauza lor.
Ultimul factor, cel mai mic, dar important de fel, care contribuie la acest blocaj este vremea. Parca nu mai apare odata soarele. Am impresia ca nu o sa mai vad o frunza verde sau o floricica niciodata. Am impresia ca nu mai trece odata frigul.
Hai sa inchidem ochii, sa ne destresam si poate maine nu va mai fi nici blocaj in trafic, nu va mai ploua, nu vom mai fi impotmoliti in cuvinte sau in sentimente.
Hai.

Niciun comentariu: