joi, 15 ianuarie 2009

Am chef

Am chef sa fiu salbatica si sa ma izolez, sa inchid toate telefoanele si orice alt mijloc modern de comunicare ca sa nu vorbesc cu nimeni.
Am chef sa fiu salbatica si sa fiu ironica, sa fiu cel mai mare critic al meu, cel mai aspru critic.
Am chef sa fiu salbatica, sa ma culc ca sa nu imi mai aud gandurile si sa imi spun "Du-te, ca ma plictisesti".
Am chef sa fiu salbatica, sa ma uit fix doar la un obiect, ca un om bolnav mintal.
Am chef sa fiu salbatica si sa curga siroaie de lacrimi fara sa clipesc, uitandu-ma fix la acelasi obiect.
Am chef sa fiu salbatica si sa tac, sa nu mai vorbesc niciodata.
Am chef sa fiu salbatica si sa nu mai mananc, sa nu beau decat cafea ca sa nu dorm pentru ca ma sperie linistea.
Am chef sa fiu salbatica si sa nu ma mai dau cu creme ca sa mi se faca pielea aspra si dura ca de crocodil.
Am chef sa fiu salbatica si sa ma duc in jungla si sa ma pierd acolo.
Am chef sa fiu salbatica si sa injur pe toti si pe toate, sa injur tot ce m-a enervat vreodata, sa injur fiecare persoana care mi-e facut rau.
Am chef sa fiu salbatica si sa nu imi mai fie mila de nimic.
Am chef sa fiu salbatica si sa nu ma mai uit la stiri, sa nu stiu nimic despre ce se petrece in lume, sa nu mai stiu unde e Romania pe harta.
Am chef sa fiu salbatica, sa fiu rea, sa fiu saracastica, sa fiu ironica, sa fiu infumurata, sa fiu ingamfata, sa fiu narcisista, sa fiu trufasa, sa fiu egoista, sa fiu de neinduplecat, sa fiu orogolioasa, sa fiu prefacuta.
Am chef dar nu si curaj pentru toate.

Niciun comentariu: