miercuri, 18 februarie 2009

Teorie

Cum virusul gripal nu a "murit" asa repede dau vina pe el ca mi-a venit iar in minte teoriai scorpiei si a gandacului, altfel nu m-as fi gandit la niste vietati care ma oripileaza. Se spune ca de ce ti-e frica cel mai mult aia o sa ti se intample si urasc sa recunosc ca uneori se adevereste teoria asta, populara cred.
Cum de mi-a venit in minte teoria scorpiei si a gandacului? Ma gandeam la ce urasc, sau mai bine zis la ce imi displace cel mai mult: scorpiile si gandacii la propriu si la figurat.
Dupa parerea mea exista doua tipuri de femei: FEMEI si scorpii. Scorpiile sunt aparent usor de reperat, se spune ca au buzele subtiri dar sincer nu prea vad eu legatura dintre forma buzelor si caracterul unei persoane dar sa spunem ca uneori este adevarat. Next, ar face orice sa isi atinga scopul, sa isi savureze prada ca apoi sa abandoneze lesul oriunde si oricand i se nazre ei. Scorpiile sunt posesive, rele, egoiste, egocentriste si lista poate continua.
Cred ca fiecare din noi am vazut o mica scorpie cateodata in oglinda, dar atata timp cat reflexia scorpiei a durat cateva secunde e bine, suntem inca normale si pe cale de disparitie din pacate.
Cat despre gandaci la modul figurat exista de asemenea doua tipuri de barbati: BARBATI si gandaci. Gandacii sunt niste pierde vara inutili care infesteaza locul pe unde au fost, respectiv inimile bietelor furnicute iubitoare. As putea sa scriu multe despre cum sunt dar numele rezuma tot, oare te poti gandi la ceva pozititv cand spui "gandac"? Nu prea cred:))
In ceea ce priveste sensul non figurat al scorpiilor si gandaciilor, e simplu de explicat: nu imi plac gandacii, ma sperie si ma dezgusta pana in adancul stomacului iar scorpionii mi se par niste vietati (frumoase ce-i drept, ma refer acum la fapul ca ma fascineaza forma corpului) de care trebuie sa te feresti oricat de mult ai vrea sa le fi in preajma, ca sa studiezi comportamentul acestora. Ma intriga animalele care prin frumusetea si prin anatomia lor nu permit omului un studiu mai de aproape.

2 comentarii:

Pierduta in Nebunia Voastra spunea...

flooooor..au buzele subtiri ,scorpiile:))))

Onics spunea...

...si nasu' ascutit! :))