luni, 9 martie 2009

Ele...

Ma napadesc pentru a nu stiu cata oara si nu mai stiu ce sa fac sa le opresc.
Curg siroaie pe obraz si nu mai am putere sa le sterg.
Tasnesc din ochi si nu pot sa ii inchid si sa adorm.
Ajung pe buze, le gust si o parte din mine parca nu se mai satura de gustul sarat.
Se preling usor pe obraz si deja e singura mangaiere pe care o simt.
Le urasc dar sunt singura alinare pe care o am.
Imi incetoseaza privirea si vad distorsionat realitatea care ma loveste.
Curg si curg...si simt ca inebunesc.
Le simt, sunt atat de reci iar eu atat de calda.
Curg si curg...si incepe sa ma doara capul.
Curg si curg...si deja nu mai gandesc logic iar o mie de ganduri ma napadesc.
Curg si curga...si incep sa tip in mine.
Tip atat de tare incat o sa surzesc in curand.
Tip si nu ma aude nimeni, nu vrea nimeni sa ma auda.
Curg si curg...iar ochii ma ustura ingrozitor.
Curg siroaie pentru tot ce a fost sau nu a fost.
Sunt ale mele si le urasc...si nu inteleg cum pot sa urasc o parte din mine.
Curg, se preling, siroiesc, umezesc...
Ele...ale mele...doar ale mele...

Niciun comentariu: