marți, 10 martie 2009

Cristal clear

M-am invartit in jurul cozii crezand ca astfel aman invenitabilul. Azi am ramas fara coada si inevitabilul m-a prins din urma, m-a tras de maneca si mi-a spus:
"- Hei tu!Da tu cea care dormi acolo in fundul mintii, TREZESTE-TEEE!!!"
Si brusc m-am trezit...
Mai tarziu in noapte, un factor extern m-a facut sa visez la palpapil, la senzatie si sila m-a ajuns din urma si mi-a spus:
"- Tie chiar iti face placere sa te gandesti la ceva care iti provoaca sila?"
Si i-am raspuns:
"- NU!".
"- Atunci de ce m-ai trezit?"
"- Pentru ca trebuia sa ma trezesti tu pe mine, asa cum a facut si inevitabilul"
"- Ah da. Dar sa stii ca trebuie sa ma alungi cumva."
"- Stiu!"
Am dat delete si sila a disparut odata cu tenatia.
Am dat delete, am sters, am taiat, am decupat, am rupt, am desirat, am sfasiat si...m-am trezit. M-am trezit, nu in mii de bucatele, ci intreaga, cu mintea limpede si cu o singuta imagine clara...a mea.

Niciun comentariu: